Polgármesteri Hivatal

Közzétéve: 2014. október 2.

TISZAALPÁR POLGÁRMESTERI HIVATALA

Cím: 6066 Tiszaalpár, Árpád tér 1.   Telefon: 06 – 76 / 424 – 133

Email:  pmhivatal(a)tiszaalpar.hu     Fax:  06 – 76 / 424 – 012

Ügyfélfogadás rendje:

általános ügyfélfogadás (vegyes ügyek, kivéve szociális ügyek)

Hétfő:            8:30 – 12:00          13:00 – 15:30

szociális ügyekben (a Járási Hivatallal párhuzamosan)

Csütörtök:    8:30 – 12:00          13:00 – 15:30

Dr. Vancsura István

Polgármester

Ügyfélfogadás: minden hónap 1. és 3. szerdája 9.00-15.00 óra

Email: polgarmester(a)tiszaalpar.hu

3.sz.

iroda

Dr. Menyhárt Anett

Jegyző

2.sz.

iroda

 

POLGÁRMESTERI ÉS JEGYZŐI TITKÁRSÁG

Kapus Márta

köztisztviselő (titkársági ügyintéző: pályázati ügyek, testületi ülés előkészítése, anyagbeszerzés, iktatás, irattárazás)

6.sz.
iroda

101
mellék

Demeter Terézia

köztisztviselő (jegyzőkönyvvezető)

6.sz.
iroda

101
mellék

Festő-Hegedűs
Istvánné

köztisztviselő (általános igazgatási feladatok)

5.sz.
iroda

103
mellék

Kelemenné Almási Csilla

köztisztviselő (emberi erőforrás ügyintéző: munka- és személyügy, bérszámfejtés)

5.sz.
iroda

103
mellék

Tartósan távol

Török Annamária

köztisztviselő (kommunikációs ügyintéző: jegyzőkönyvvezető, kommunikációs ügyek)

szülési
szabadságon

Feketéné Szabó Judit

köztisztviselő (emberi erőforrás ügyintéző: munka- és személyügy, bérszámfejtés, társulási ügyek)

szülési
szabadságon

 

IGAZGATÁSI CSOPORT

Borvák Erzsébet

aljegyző (igazgatási csoportvezető, ügyintéző 1.: rendszeres szociális segély, működési engedélyek kiadása, műszaki ügyintézés)

9.sz.
iroda

109
mellék

Barna Anita

köztisztviselő (igazgatási ügyintéző 2.: általános ügyfélfogadás, népesség-nyilvántartás, lakásfenntartási támogatás, Bursa Hungarica)

8.sz.
iroda

108
mellék

Palócz Gábor Istvánné

köztisztviselő (igazgatási ügyintéző 3.: aktív korúak ellátása, foglalkoztatást helyettesítő támogatás, rendszeres szociális segély)

8.sz.
iroda

108
mellék

Rozmánné Túri Anita

köztisztviselő (anyakönyvvezető, igazgatási ügyintéző 4.: anyakönyv, rendszeres gyermekvédelmi támogatás, rendkívüli gyermekvédelmi támogatás, átmeneti segély, méltányossági közgyógyellátás, kamatmentes kölcsön, temetési segély, iktatás, irattárazás)

1.sz.
iroda

107
mellék

Boris Ferenc

köztisztviselő (közterületfelügyelet, polgár- és katasztrófavédelem, közrendvédelmi, közbiztonsági környezetvédelmi ügyek)

4.sz.
iroda

222
mellék

 

VAGYONGAZDÁLKODÁSI CSOPORT

Bálint Katalin

csoportvezető (költségvetés, pénzügyi tervezés, beszámolókészítés)

15.sz.
iroda

113
mellék

Jakabné Oberna Judit

köztisztviselő (főkönyv)

14.sz.
iroda

112
mellék

Németh Sándorné

köztisztviselő (pénztár, pénzügyi ügyintézés)

13.sz.
iroda

110
mellék

Kásáné Zsigó Márta

köztisztviselő (pénzügyi ügyintézés)

14.sz.
iroda

111
mellék

Kovács Adrienn

köztisztviselő (pénzügyi ügyintézés)

14.sz.
iroda

111
mellék

Borsi Sándorné

köztisztviselő (adóügyek, -behajtás)

16.sz.
iroda

114
mellék

Bálint Ágnes

köztisztviselő (vagyongazdálkodási ügyintéző)

17.sz.
iroda

115
mellék

Bartucz István

önkormányzati alkalmazott (önkormányzati munkaszervezés)

19.sz.
iroda

119
mellék

Horváth Zoltán

önkormányzati alkalmazott (településüzemeltető, községgazdálkodási menedzser )

19.sz.
iroda

119
mellék

 

Tiszakécskei Járási Hivatal Ügysegédje

Juhász Melinda

ügysegéd (közgyógyellátás, egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság, ápolási díj, időskorúak járadéka, lakcímmel kapcsolatos igazolások, mozgáskorlátozottak gépjárműadó mentességével kapcsolatos kérelmek)

18.sz.
iroda

118
mellék

Ügyfélfogadás rendje:    csütörtök   8:00 – 12:00

 

Falugazdász

 Gyulai László

Falugazdász

Művelődési Ház
(volt Teleház)

70/436-1394

Ügyfélfogadás rendje:

Kedd:              7:30 – 16:30

Péntek:          7:30 – 14:00

 

Tiszaalpári Viziközmű Társulat

Domokosné Koncz Edit

Ügyintéző

Művelődési Ház
(volt Teleház)

76/424-133 /218

Ügyfélfogadás rendje:

Hétfő:             8:00 – 12:00

Szerda:           8:00 – 16:00

Csütörtök:     8:00 – 12:00